DODATKOWO WZMACNIANE:
- Pewność hamowania - dzięki optymalnemu dobraniu mieszanki,
- Idealne pochłanianie drgań - dzięki specjalnemu klejowi łączącemu materiał ścierny z bazą klocka,
- Idealne odprowadzenie ciepła - dzięki odpowiedniemu dobraniu stopu bazy klocka,
- Odporność na korozję - dzięki zastosowaniu powłoki zabezpieczającej bazę klocka,
- Tłumienie drgań i pisków - dzięki zastosowaniu warstwy z niepalnej mieszanki,
ZASTOSOWANIE:
- AUDI A3 1996-2003 silniki: 1.6
- AUDI A1 2010- silniki: 1.2TFSI, 1.4TFSI, 1.6TDI
- AUDI A2 2000-2005 silniki: 1.4, 1.4TDI, 1.6FSI
- SEAT CORDOBA 2002- silniki: 1.2, 1.4, 1.4TDI, 1.6, 1.9SDI, 1.9TDI
- SEAT IBIZA 2002- silniki: 1.2, 1.4, 1.4TDI, 1.6, 1.9SDI, 1.9TDI
- SEAT IBIZA V 2008- silniki: 1.2, 1.2TDI, 1.2TSI, 1.4, 1.4TDI, 1.6, 1.6TDI, 1.9TDI
- SEAT LEON / TOLEDO 1999- silniki: 1.4, 1.6, 1.9SDI
- SEAT TOLEDO IV 2012- silniki: 1.2, 1.2TSI, 1.4TSI, 1.6TDI
- SKODA FABIA 1999- silniki: 1.2, 1.4, 1.4TDI, 1.9SDI / TDI, 2.0
- SKODA FABIA 2006- silniki: 1.2, 1.2 12v, 1.2TDI, 1.2TSI, 1.4, 1.4TDI, 1.6, 1.6TDI, 1.9TDI
- SKODA OCTAVIA I 1996- silniki: 1.4, 1.6, 1.9SDI
- SKODA RAPID 2012- silniki: 1.2, 1.2TSI, 1.4TSI, 1.6, 1.6TDI, 1.9TDI
- SKODA ROOMSTER 2006- silniki: 1.2, 1.2TDI, 1.4, 1.4TDI, 1.6, 1.6TDI, 1.9TDI
- VW BORA 1998- silniki: 1.4, 1.6, 1.9SDI
- VW GOLF IV 1997- silniki: 1.4, 1.6, 1.9SDI
- VW FOX 2005- silniki: 1.4, 1.4TDI
- VW POLO 6N 1999-2001 silniki: 1.2, 1.4, 1.4FSI, 1.4TDI, 1.9SDI
- VW POLO 9N 2001- silniki: 1.2, 1.4, 1.4FSI, 1.4TDI, 1.6, 1.9SDI / TDI
- VW POLO 2009- silniki: 1.2, 1.2TDI, 1.2TSI, 1.4, 1.4TSI, 1.6TDI
DANE TECHNICZNE:
Klocki :
- Grubość [mm]: 19,8 [mm]
- Długość [mm]: 146 [mm]
- Wysokość [mm]: 54,7 [mm]
- Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 1 na oś
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
Tarcze:
- OŚ: PRZÓD PRZEDNIA
- TYP: WENTYLOWANA
- ŚREDNICA: 256mm
- GRUBOŚĆ TARCZY: 22mm
- MINIMALNA GRUBOŚĆ TARCZY: 20mm
- ILOŚĆ OTWORÓW: 5
DODATKOWO WZMACNIANE:
- Pewność hamowania - dzięki optymalnemu dobraniu mieszanki,
- Idealne pochłanianie drgań - dzięki specjalnemu klejowi łączącemu materiał ścierny z bazą klocka,
- Idealne odprowadzenie ciepła - dzięki odpowiedniemu dobraniu stopu bazy klocka,
- Odporność na korozję - dzięki zastosowaniu powłoki zabezpieczającej bazę klocka,
- Tłumienie drgań i pisków - dzięki zastosowaniu warstwy z niepalnej mieszanki,
Numer katalogowy oryginału:
AUDI 1J0 615 301 D, AUDI 8Z0 615 301 D, SEAT 1J0 615 301 D, SEAT 1J0 615 301 L, SEAT 1J0 698 301 D, SEAT 5Z0 615 301 B, SEAT 6R0 615 301, SEAT 6R0 615 301 C, SKODA 1J0 615 301 D, SKODA 1J0 615 301 L, SKODA 6R0 615 301, SKODA 6R0 615 301 C, VW (FAW) 6RD 615 301, VW 1J0 615 301 D, VW 1J0 615 301 L, VW 1JE 615 301, VW 5Z0 615 301 B, VW 6R0 615 301, VW 6R0 615 301 C, VW 8Z0 615 301 D
Numer katalogowy zamiennika:
BLUE PRINT ADV184301, FEBI BILSTEIN 14404, FEBI BILSTEIN 22880, FI.BA FBD134, FI.BA FBD134L/H, GH GH-404711, HERTH+BUSS JAKOPARTS J3300806, METZGER 6110627, SWAG 32 91 4404