OPEL ASTRA H (III) (2006 – )
Parametry:
Filtr panelowy z bibułą celulozową
Panelowe filtry z bibułą celulozową powietrza są montowane w większości produkowanych obecnie modeli samochodów osobowych i dostawczych. Technologia produkcji tych filtrów jest skomplikowana z uwagi na konieczność stosowania w wielu przypadkach elementów zwiększających sztywność plis filtra.
Parametry:
Filtry kabinowe posiadają przegrodę filtracyjną, wykonaną z włókniny w pełni syntetycznej. Zdolność filtrowania cząstek o rozmiarach zaledwie kilku mikrometrów uzyskiwana jest dzięki wykorzystaniu zjawiska przyciągania zanieczyszczeń przez naładowane elektrostatycznie włókna. Włókna syntetyczne są mało higroskopijne, dlatego filtry kabinowe nie deformują się pod wpływem wody.
Wkłady filtra oleju
Montowane są w szczelnych obudowach zintegrowanych z silnikiem. Obudowy mają zazwyczaj wszystkie zawory potrzebne do prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym silnika oraz elementy pozycjonujące wkład filtracyjny, gwarantujące jego uszczelnienie w obudowie. Nowoczesne wkłady filtrów oleju są produkowane bez udziału części metalowych. Denka jak i rdzenie tego typu filtrów są wykonane z nowoczesnych tworzyw sztucznych. Brak metalowych komponentów pozwala na łatwiejszą utylizację filtra.
Wkład filtra paliwa
Stosowane są głównie w silnikach wysokoprężnych jako wymienny element montowany w obudowie zintegrowanej z silnikiem. Nowoczesne wkłady filtrów paliwa są produkowane bez udziału części metalowych. Denka i rdzenie tego typu filtrów są wykonane z odpowiednio dobranych tworzyw sztucznych odpornych na działanie paliwa. Brak metalowych komponentów pozwala na łatwiejszą utylizację filtra.
Specyfikacja:
Normy:
Parametry:
Olej 5W-30 o niskiej zawartości popiołów, siarki i fosforu (Low SAP’s) stanowi zaawansowaną formulację wysokiej jakości oleju bazowego i najnowocześniejszych komponentów jakościowych, które są w pełni kompatybilne z filtrami cząstek stałych (DPF’s) oraz katalizatorami trójdrożnymi (CAT’s).
Spełnia najnowszą normę C3 oraz normy Long-life, które dopuszczają wydłużenie okresów międzyprzeglądowych nawet do 50 tys. km (w przypadku aut z silnikiem diesla).