ZASTOSOWANIE OPEL:
Z SILNIKAMI BENZYNOWYMI:
1.4 16V / 1.4 TURBO - 140 KM, 152 KM
1.6 16V - 116 KM
1.8 16V - 140KM
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 231
Szerokość [mm]: 161,5
Wysokość [mm]: 57,5
Wysokość [mm]: 105
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 57
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 25
Wkłady filtra oleju
Montowane są w szczelnych obudowach zintegrowanych z silnikiem. Obudowy mają zazwyczaj wszystkie zawory potrzebne do prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym silnika oraz elementy pozycjonujące wkład filtracyjny, gwarantujące jego uszczelnienie w obudowie. Nowoczesne wkłady filtrów oleju są produkowane bez udziału części metalowych. Denka jak i rdzenie tego typu filtrów są wykonane z nowoczesnych tworzyw sztucznych. Brak metalowych komponentów pozwala na łatwiejszą utylizację filtra.
Rodzaj filtra: Filtr z węglem aktywnym
Filtry kabinowe posiadają przegrodę filtracyjną, wykonaną z włókniny w pełni syntetycznej. Zdolność filtrowania cząstek o rozmiarach zaledwie kilku mikrometrów uzyskiwana jest dzięki wykorzystaniu zjawiska przyciągania zanieczyszczeń przez naładowane elektrostatycznie włókna. Włókna syntetyczne są mało higroskopijne, dlatego filtry kabinowe nie deformują się pod wpływem wody.
Zaawansowany technologicznie w 100% syntetyczny olej silnikowy zapewniający jednocześnie wysoką ochronę silnika i zmniejszenie zużycia paliwa.Opracowany specjalnie do nowoczesnych samochodów o wysokiej mocy silnika, wyposażonych w silniki benzynowe, Diesla i turbodiesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa.