Panelowe filtry z bibułą celulozową powietrza są montowane w większości produkowanych obecnie modeli samochodów osobowych i dostawczych. Technologia produkcji tych filtrów jest skomplikowana z uwagi na konieczność stosowania w wielu przypadkach elementów zwiększających sztywność plis filtra.
Co wyróżnia filtry powietrza FILTRON?
Medium filtracyjne odporne na rozprzestrzenianie się płomienia – filtry posiadają media filtracyjne i mogą uchronić pasażerów przed pożarem pojazdu w przypadku zassania niedopałka papierosa do układu doprowadzenia powietrza
Wytrzymałe i zapewniające szczelność uszczelki filtrów – dzięki wyjątkowym właściwościom uszczelek, filtry powietrza zachowują szczelność w obudowie nawet w bardzo trudnych warunkach eksploatacji
Nowoczesne materiały filtracyjne – zapewniają skuteczność filtrowania na poziomie 99,9% dla cząsteczek o wymiarach zaledwie kilku mikrometrów
Plisy stabilizowane za pomocą przetłoczeń - dzięki równomiernemu rozłożeniu plis, proces filtracji odbywa się całą powierzchnią medium filtracyjnego, co wpływa na pełne wykorzystanie mocy silnika
FILTR KABINOWY
Parametry:
filtr z węglem aktywnym
Długość [mm]: 300
Szerokość [mm]: 198
Wysokość [mm]: 30
Filtr węglowy firmy FILTRON
Filtry kabinowe posiadają przegrodę filtracyjną, wykonaną z włókniny w pełni syntetycznej. Zdolność filtrowania cząstek o rozmiarach zaledwie kilku mikrometrów uzyskiwana jest dzięki wykorzystaniu zjawiska przyciągania zanieczyszczeń przez naładowane elektrostatycznie włókna. Włókna syntetyczne są mało higroskopijne, dlatego filtry kabinowe nie deformują się pod wpływem wody.
Co wyróżnia filtry kabinowe FILTRON?
Skuteczne media filtracyjne - zatrzymują nawet mikroskopijne cząstki szkodliwych zanieczyszczeń
Innowacyjna ochrona antybakteryjna - system antybakteryjny BIOKNIGHT usuwa z oczyszczonego powietrza szkodliwe bakterie i alergeny
Instrukcja montażu w opakowaniu - dokładne, ilustrowane zdjęciami instrukcje montażu filtra, które pomagają w wymianie filtra w pojeździe
Odpowiednio dobierana ilość węgla aktywnego - filtry poza cząstkami stałymi zatrzymują w sobie szkodliwe gazy i zapachy
FILTR OLEJU
Wkłady filtra oleju
Montowane są w szczelnych obudowach zintegrowanych z silnikiem. Obudowy mają zazwyczaj wszystkie zawory potrzebne do prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym silnika oraz elementy pozycjonujące wkład filtracyjny, gwarantujące jego uszczelnienie w obudowie. Nowoczesne wkłady filtrów oleju są produkowane bez udziału części metalowych. Denka jak i rdzenie tego typu filtrów są wykonane z nowoczesnych tworzyw sztucznych. Brak metalowych komponentów pozwala na łatwiejszą utylizację filtra.
Co wyróżnia filtry oleju FILTRON?
Najwyższej jakości materiały – medium filtracyjne, jak i zawory, sprężyny, obudowy i inne elementy filtrów spełniają stawiane im wymagania, nawet w najtrudniejszych warunkach eksploatacji
Weryfikowana szczelność – dzięki przeprowadzonym testom z użyciem nowoczesnych i zautomatyzowanych maszyn pomiarowych, filtry FILTRON są odporne na wyciek oleju
Precyzyjne zawory dopasowane do wymagań – zawory w filtrach oleju FILTRON są projektowane z uwzględnieniem indywidualnych wymagań tak, by filtr zawsze prawidłowo spełniał swoją rolę w układzie olejowym
Zastosowanie nowoczesnych tworzyw sztucznych – stosowane tworzywa sztuczne są szczegółowo testowane laboratoryjnie, dlatego ich jakość zawsze spełnia stawiane im wymagania
FILTR PALIWA
Wkład filtra paliwa
Stosowane są głównie w silnikach wysokoprężnych jako wymienny element montowany w obudowie zintegrowanej z silnikiem. Nowoczesne wkłady filtrów paliwa są produkowane bez udziału części metalowych. Denka i rdzenie tego typu filtrów są wykonane z odpowiednio dobranych tworzyw sztucznych odpornych na działanie paliwa. Brak metalowych komponentów pozwala na łatwiejszą utylizację filtra.
OPEL GM 5W30 - 5L.
Specyfikacja:
GM-LL-A-025, GM-LL-B-025
VW 502.00, 505.00, 505.01
MB 229.51
Normy:
ACEA C3
Parametry:
Olej GM 5W-30 o niskiej zawartości popiołów, siarki i fosforu (Low SAP’s) stanowi zaawansowaną formulację wysokiej jakości oleju bazowego i najnowocześniejszych komponentów jakościowych, które są w pełni kompatybilne z filtrami cząstek stałych (DPF’s) oraz katalizatorami trójdrożnymi (CAT’s).
Spełnia najnowszą normę C3 oraz normy Long-life, które dopuszczają wydłużenie okresów międzyprzeglądowych nawet do 50 tys. km (w przypadku aut z silnikiem diesla).
Numer katalogowy oryginału: 91155714, 9117557, 835622, 1718046, 5650375, 98018448 Numer katalogowy zamiennika: C30130, AP051, K1014A, OE648/8, A210552, M110262, A140048