ZESTAW FILTRÓW + OLEJ GM OPEL INSIGNIA 09- 2.0CDTI

229,99 zł
Brutto
Ilość

NOWY ZESTAW FILTRÓW  + OLEJ  5W30 - 5L

OPEL INSIGNIA- ( 2009 -      )

  • 2.0CDTI   81kW / 110KM A20DTC A20DTL
  • 2.0CDTI   88kW / 120KM A20DTE
  • 2.0CDTI   96kW / 131KM A20DTJ A20DT
  • 2.0CDTI   103kW / 140KM A20DTE
  • 2.0CDTI   118kW / 160KM A20DTH
  • 2.0CDTI   121kW / 165KM A20DTH
  • 2.0BiTurbo CDTI   140kW / 190KM A20DTR
  • 2.0BiTurbo CDTI   143kW / 195KM A20DTR

.

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ:

( Przykładowe numery OE dla porównania )

Zamienniki o jakości porównywalnej do oryginału !

.

OLEJ GM 5W30

  • NR. GM 93165557
  • NR. OPEL 1942003

FILTR OLEJU

  • NR. GM 55577033
  • NR. OPEL 650061

FILTR PALIWA

  • NR. GM 13263262
  • NR. OPEL 5818085

FILTR POWIETRZA

  • NR. GM 1319421
  • NR. OPEL 834125

FILTR KABINOWY

  • NR. GM 52425938
  • NR. OPEL 1808246

FILTR POWIETRZA

Parametry:

  • Prostokątny
  • Długość [mm] : 291
  • Szerokość [mm] : 258
  • Wysokość [mm] : 53

Filtr panelowy z bibułą celulozową

Panelowe filtry z bibułą celulozową powietrza są montowane w większości produkowanych obecnie modeli samochodów osobowych i dostawczych. Technologia produkcji tych filtrów jest skomplikowana z uwagi na konieczność stosowania w wielu przypadkach elementów zwiększających sztywność plis filtra

FILTR KABINOWY

Parametry:

  • filtr z węglem aktywnym
  • Długość [mm] : 240
  • Szerokość [mm] : 204
  • Wysokość [mm] : 35

Filtry kabinowe posiadają przegrodę filtracyjną, wykonaną z włókniny w pełni syntetycznej. Zdolność filtrowania cząstek o rozmiarach zaledwie kilku mikrometrów uzyskiwana jest dzięki wykorzystaniu zjawiska przyciągania zanieczyszczeń przez naładowane elektrostatycznie włókna. Włókna syntetyczne są mało higroskopijne, dlatego filtry kabinowe nie deformują się pod wpływem wody.

FILTR OLEJU

Parametry:

  • wkład filtra
  • Wysokość [mm] : 105
  • Średnica zewnętrzna [mm] : 66
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm] : 26
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm] : 41

Wkłady filtra oleju

Montowane są w szczelnych obudowach zintegrowanych z silnikiem. Obudowy mają zazwyczaj wszystkie zawory potrzebne do prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym silnika oraz elementy pozycjonujące wkład filtracyjny, gwarantujące jego uszczelnienie w obudowie. Nowoczesne wkłady filtrów oleju są produkowane bez udziału części metalowych. Denka jak i rdzenie tego typu filtrów są wykonane z nowoczesnych tworzyw sztucznych. Brak metalowych komponentów pozwala na łatwiejszą utylizację filtra.

FILTR PALIWA

Parametry:

  • wkład filtra
  • Wysokość [mm] : 90,5
  • Średnica zewnętrzna [mm] : 78,5
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm] : 45

Wkład filtra paliwa

Stosowane są głównie w silnikach wysokoprężnych jako wymienny element montowany w obudowie zintegrowanej z silnikiem. Nowoczesne wkłady filtrów paliwa są produkowane bez udziału części metalowych. Denka i rdzenie tego typu filtrów są wykonane z odpowiednio dobranych tworzyw sztucznych odpornych na działanie paliwa. Brak metalowych komponentów pozwala na łatwiejszą utylizację filtra.

OLEJ SYNTETYCZNY

Zalety:

  • Zapewnia doskonałą ochronę silnika.
  • Wydłużając żywotność silnika.
  • Zmniejsza zużycie paliwa.
  • Wykazuje stabilność na utlenienie w każdych warunkach pracy.
  • Redukuje ubytki oleju w starych silnikach.

Spełnione specyfikacje i dopuszczenia:

SAE: 5W-30

API: SM/SL/CF

ACEA: A3/B3; A3/B4

Mercedes-Benz 229.3

BMW Longlife-01

Volkswagen: 502.00/505.00

Renault: RN0710


Numer katalogowy oryginału:

Numer katalogowy zamiennika:
650061, 5818085, 93165557, K1223A, F507401, A141735, AP152/5
Denckermann
A210506 A120341 A141735 M110660K 93165557

16 innych produktów w tej samej kategorii: