OPEL:
Z SILNIKAMI DIESLA:
Parametry:
Filtr panelowy z bibułą celulozową
Panelowe filtry z bibułą celulozową powietrza są montowane w większości produkowanych obecnie modeli samochodów osobowych i dostawczych. Technologia produkcji tych filtrów jest skomplikowana z uwagi na konieczność stosowania w wielu przypadkach elementów zwiększających sztywność plis filtra.
Parametry:
Filtry kabinowe posiadają przegrodę filtracyjną, wykonaną z włókniny w pełni syntetycznej. Zdolność filtrowania cząstek o rozmiarach zaledwie kilku mikrometrów uzyskiwana jest dzięki wykorzystaniu zjawiska przyciągania zanieczyszczeń przez naładowane elektrostatycznie włókna. Włókna syntetyczne są mało higroskopijne, dlatego filtry kabinowe nie deformują się pod wpływem wody.
Parametry:
Wkłady filtra oleju
Montowane są w szczelnych obudowach zintegrowanych z silnikiem. Obudowy mają zazwyczaj wszystkie zawory potrzebne do prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym silnika oraz elementy pozycjonujące wkład filtracyjny, gwarantujące jego uszczelnienie w obudowie. Nowoczesne wkłady filtrów oleju są produkowane bez udziału części metalowych. Denka jak i rdzenie tego typu filtrów są wykonane z nowoczesnych tworzyw sztucznych. Brak metalowych komponentów pozwala na łatwiejszą utylizację filtra.
Parametry:
Wkład filtra paliwa
Stosowane są głównie w silnikach wysokoprężnych jako wymienny element montowany w obudowie zintegrowanej z silnikiem. Nowoczesne wkłady filtrów paliwa są produkowane bez udziału części metalowych. Denka i rdzenie tego typu filtrów są wykonane z odpowiednio dobranych tworzyw sztucznych odpornych na działanie paliwa. Brak metalowych komponentów pozwala na łatwiejszą utylizację filtra.
Specyfikacja:
Normy:
Parametry:
Olej GM 5W-30 o niskiej zawartości popiołów, siarki i fosforu (Low SAP’s) stanowi zaawansowaną formulację wysokiej jakości oleju bazowego i najnowocześniejszych komponentów jakościowych, które są w pełni kompatybilne z filtrami cząstek stałych (DPF’s) oraz katalizatorami trójdrożnymi (CAT’s).
Spełnia najnowszą normę C3 oraz normy Long-life, które dopuszczają wydłużenie okresów międzyprzeglądowych nawet do 50 tys. km (w przypadku aut z silnikiem diesla).